Ja taas on menty vähillä yö unilla,, mutta jaksaa jaksaa !
on taas niin kuuma kesä päivä että täällä pienet on kitissy hiestä märkänä, 
mulla on ollut tänään niin jumalattoman huono päivä etten ees muista milloin raha-asiat on painanut mun mieltä
2.6 olis rahojen pitänyt tulla sosiaalitoimistosta, sieltä haetaan sen takia kun mä olen äitiyslomalla ja  mies lopettanut työt hetkellisesti selän takia, syksyyn asti.

Tänään alko mun päivä taas samalla aamulla herätys puol 7 ja syötöt, vaikka itseensä olis kuinka paljon väsyttänyt niin ei 
ylös, tupakalle,, kahvia tietty !
Tänään oli neuvola ja avauduin vähän tän hetkisestä tilanteesta, kotona, sekä parisuhteesta
juu  , ei siinä. kaikki on siis parisuhteessa hyvin ja rakkaus kukoistaa mutta, kiukuttelu ja vitutus on kummankin osa puolen tekosia., piikittelyä ja tasa vertaisuutta isän ja äidin roolissa.

Miten se riitely alkaakin heti kun lapset tulee maailmaan , johtuuko se pelosta , väsymyksestä vai tylsyydestä ?  
How know . !

Raha asioissa taas on se vikana että kun sitä rahaa ei nyt oo tullut vieläkään ja pitää soitella sinne sun tänne, 
hah,, ihankun kirjoittaisin päiväkirjaa kun asiat vaan tulee nyt niin lungisti esille ja paperille!

Jico ja Lina on olleet nyt illalla tosi kiltisti, ja oon saanut juoda kahvit ja hoitaa asiani päivä järjestyksestä,
tai melkein kaikki, yks asia joka mun pitäisi hoitaa ja saada juteltua , olis puhelu isänkanssa, mut ei....
se on taas pullo kädessä ja yksin siellä "kaidalla polulla"! JOO SARKASMIA KEHIIN , HAHAA

Juteltiin jo viikko sitten et lähettäis yhen lapsuuden ystävänkanssa otille, mut taitaa nyt vähän jäädä mun ilta kun rahaa ei oo törsättäväks näköjään FUCK FUCK FUCK. taas nähään kun mä saisin lapsen vahdin ja oman illan pitkästä aikaa. 
katsotaan sitä vielä huomenna tuskinpa näin onnekas olisin!, pessimisti ei pety !

ystävällisin terveisin , kyllästynyt moneyhai